loading...
اخبار موزیک ایران
ADMIN بازدید : 123 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (1)


 
موسیقی ایده آل-محمد کردی: مهران عباسی : منتظر یک آلبوم متفاوت از فرزاد فرزین باشید!

مهران عباسی از تنظیم کنندگان خوب و شناخته شده کشورمان است که به عنوان تنظیم کننده در آلبوم شخصی فرزاد فرزین حضور دارد . گفت و گوی اختصاصی موسیقی ایده آل با وی را در مورد این آلبوم و فعالیت های آینده اش بخوانید :

شما در آلبوم « شخصی » فرزاد فرزین در چند قطعه به عنوان تنظیم کننده حضور دارید ؟

من در این آلبوم 2 قطعه تنظیم دارم به نام های « فکر » و « نرو » ؛ البته این اسامی که میگویم قطعی نیست و ممکن است تغییر کند.

پیش از این من شنیده بودم که شما سه قطعه تنظیم در این آلبوم دارید ؟!؟

بله قرار بود که من سه قطعه تنظیم در این آلبوم داشته باشم ، اما خب خیلی دست خوش تغییر شد بنا به دلایلی ، همین الان هم که من می گویم دو قطعه تنظیم دارم باز هم صد در صد قطعی نیست ! نمیتوانم قول بدهم چیزی که الان از من میشنوید همان چیزی باشد که در آلبوم خواهید دید !

این دوقطعه که شما وظیفه تنظیم را در آن ها برعهده داشتید در چه فضاهایی هستند ؟

یکی از آن ها فضای پاپ الکترونیک دارد و دیگری الکترونیک مدرن است که همان قطعه « نرو » است که در تیزر آلبوم هم وجود دارد.

چقدر فکر میکنید که این دو قطعه از قطعات موفق آلبوم باشد و مورد پسند مخاطبین قرار گیرد ؟

موفق شدن و مورد پسند واقع شدن یک قطعه هیچ فرمول خاصب ندارد که بر اساس آن بگوییم این قطعه موفق می شود یا نمی شود.اما خب مسلما هر شخصی که در زمینه تنظیم فعالیت میکند سعی می کند که بهتریم کارش را ارائه دهد مخصوصا برای خواننده ای مانند فرزاد فرزین که سابقه ی کاری بسیار خوب و موفقی دارد. فقط همین را میتوانم بگویم که تلاش همه عوامل این فطعات از جمله شاعر و آهنگساز و تنظیم کننده که من هستم این بوده است که این کارها به ثمره ای برسد و اتفاقات خوبی برایش بیفتد. بقیه اش بر عهده مخاطبینی است که این کارها را گوش می دهند و در مورد آن قضاوت می کنند.البته این در مورد تمامی قطعات این آلبوم صادق است که بهترین ترانه سراها و آهنگسازان و تنظیم کنندگان روی آن کار میکنند که یک مجموعه بسیار قوی و متفاوت نسبت به آلبوم های قبلی آقای فرزین باشد.

در کل چقدر فکر میکنید که آلبوم « شخصی » مورد توجه مخاطبین قرار گیرد ؟

باید بگویم که من تنها کارهایی را که در آن ها نقشی دارم ؛ حالا یا به عنوان تنظیم کننده و یا میکس و مستر را شنیده ام اما این آلبوم کلا از نظر سبک و سیاق متفاوت تر از آلبوم های قبلی فرزاد فرزین است و میشود گفت «خاص» تر است ! در این آلبوم فرزاد خیلی بیشتر از آلبوم های قبل روی کارهایی که خودش دوست داشته است فوکوس کرده است و کمی از آن نگاه بازاری خودش کاسته است.باز هم می گویم که از الان نمیشود در مورد سرنوشت آلبوم حرف زد مانند آلبوم حباب محسن یگانه که همه انتظار داشتند که یک «سکوت» دیگر تکرار شود که این اتفاق نیفتاد و به نظر من بهتر است که این اتفاق برای فرزاد هم نیقتد و مردم به این آلبوم به عنوان یک مجموعه جدید از فرزاد فرزین نگاه کنند و آن را با آثار قبلی وی مقایسه نکنند.

این آلبوم اولین تجربه همکاری شما با فرزاد فرزین است . نظراتان در مورد شخص فرزاد فرزین چیست و او را چگونه انسانی دیدید؟

تجربه بسیار خوبی برای من بود و خود فرزاد هم بسیار انسان خون گرم و اکتیوی است. به نظر من نسبت به خوانندگان دیگر برنامه ریزی اش برای آلبومش متفاوت تر و بهتر است و بسیار دست من را برای کارها باز گذاشت و خیلی از اتفاقاتی که برای من در تجربه های قبلی ام با خوانندگان دیگر افتاد با آقای فرزین نیفتاد و من با ایشان بسیار راحت بودم و حالا هم دوستان خیلی خوبی هستیم.

به عنوان آخرین سوال ، در مورد کارهای آینده خود به جز آلبوم شخصی که در مورد آن بحث کردیم توضیح دهید.

در حال حاضر من با آقای علی لهراسبی برای چند قطعه در آلبوم بعدیشان صحبت کردم و یک مجموعه از خودم است که در واقع یک آلبوم مشترک است و من تنظیم اکثر کارها را برعهده دارم و آقای « امیر علی زمانیان » خوانندگی آلبوم را بر عهده دارند . چند تن از هنرمندان دیگر عرصه موسیقی هم در این آلبوم به ما کمک می کنند که یک مجموعه بسیار خوب و متفاوت را روانه ی بازار کنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط dokhtare aftab در تاریخ 1392/10/24 و 17:02 دقیقه ارسال شده است

movafaq bashanشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین ترانه سرای آلبوم شخصی از نظر شما
    از بین تیزر های آلبوم فرزاد فرزین کدام یک را بیشتر میپسندید؟
    از بین 14 تا ترک البوم شخصی کدام را بیشتر می پسندید؟
    .....

     توجه:لطفا از مرورگر فایر فاکس استفاده نمایید

    .........................................

     تمام حقوق اين وب سايت و مطالب آن متعلق به فرزاد فرزین ویدئو مي باشد و کپی برداری از مطالب تنها با ذکر آدرس این سایت مجاز است

    ........................................

           دانلود تیزر شلیک HD

    ..................................

    دانلود تیزر شخصی با کیفیت HD

    آمار سایت
  • کل مطالب : 935
  • کل نظرات : 1140
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 768
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 3,619
  • بازدید سال : 27,831
  • بازدید کلی : 803,461