loading...
اخبار موزیک ایران
katayoun بازدید : 190 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (2)
موسیقی پارس– امیر زاهدیان فرد : «محمد شاکر» از جمله تنظیم کنندگان موفقی است که آثار درخشانی با خوانندگان موفق موسیقی پاپ در کارنامه خود دارد. بعد از اتمام قراردادش با فرزاد فرزین، همکاری اش را مهدی مقدم آغاز کرد و در این بین دغدغه فکریش کمک به خوانندگان جوان است. گفتگوی اختصاصی«موسیقی پارس» با این تنظیم کننده را در ادامه بخوانید :
 
از چه سالی موسیقی حرفه ای را آغاز کردید ؟
از سال ۱۳۸۰ با گروه موسیقی «پارت» فعالیت رسمی خودم را آغاز کردم که حتی تنظیم بسیاری از کار هایشان برعهده من بود. درسال ۱۳۸۲ اولین کنسرتمان را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی اجرا کردیم.
 
 
تا به حال موسیقی را نزد چه اساتیدی آموخته اید ؟
من موسیقی را بصورت خود آموز شروع کردم. به دلیل اینکه پدرم نوازنده بود، اما از سال ۱۳۸۱ تا سال ۱۳۸۵ دوره ی موسیقی را در کنسرواتوار تهران گذراندم.
 
با چه خوانندگانی همکاری داشتید؟
گروه «پارت»، « مهدی مقدم»، «هومن سزاوار»، «حمید خندان»، «حمید اصغری»، «فرزاد فرزین»، «آرمین عظیمی»، «مهدی مدرس»، «امید عامری»، «روزبه نعمت الهی» و چند هنرمند دیگر.
 
 
علت اینکه تا به حال برای خود آلبوم مستقل موسیقی تولید نکردید،  چیست ؟
به دلیل اینهکه هیچ زمانی به تولید یک آلبوم مستقل فکر نکردم. اما قطعاتی ساختم که هنوز منتشر نکردم و برای خودم نگه داشته ام. مهم ترین دلیل هم این است که من ساز اصلیم کیبورد می باشد و کیبورد نواختن سلو به حساب نمی آید. اگرچه من وقت این کار هم نداشتم. به دلیل اینکه حجم کارهایم زیاد است و ترجیح میدم به کارهای دیگر رسیدگی کنم تا اینکه بخواهم خودم را با چنین کارهایی سرگرم کنم .
 
 
دوست دارید در زمینه نوازندگی بیشتر فعالیت کنید یا در زمینه تنظیم کنندگی ؟
تنظیم کنندگی، این هم بگویم من ملودی های زیادی دارم.
 
 
«محمد شاکر» چرا به عرصه ی موسیقی پاگذاشت ؟
به دلیل علاقه ای که به موسیقی داشتم وارد این عرصه شدم. تنها دلیل انتخابم همین است، چون در زمانی که من  تصمیم گرفتم وارد موسیقی بشوم کسی 
موسیقی را در ایران به عنوان شغل حساب نمی کرد.
کدام یک اط قطعاتی که ساختید از نظر شما موفق تر بوده است؟
من قطعات موفق زیادی داشته ام ، مثل قطعه «نگرانتم» فرزاد فرزین که برنده ی جایزه در یکی از نظرسنجی ها شد. قطعه «لحظه ها» و « شخصی» باز با صدای فرزاد فرزین و قطعه ی «نفس» با صدای مهدی مقدم از نظر من موفق ترین قطعات هستند.
 
 
دلیل جدا شدنتان از گروه فرزاد فرزین چیست ؟
اول  این که پیشنهاد کاری دیگری داشتم. دومین دلیل هم همکاری با «مهدی مقدم» بود و آخرین دلیل هم این است که هر قرار دادی یک زمانی به اتمام رسید و قرار داد کاری من هم با «فرزاد فرزین» به اتمام رسید.
  
 
درحال حاضر مشغول چه کاری هستید ؟
فعلا درحال ساخت آلبوم برای خواننده ی جوان شهرستانی هستم که تمامی کارهای این آلبوم به من واگذار شده است. این آلبوم  در اواخر امسال منتشر خواهد شد.  مشغول کار بروی آلبوم جدید «مهدی مقدم» هم هستم.
 
 
سال ۱۳۹۳ برای شما چگونه گذشت ؟
جزو یکی از بهترین سال های زندگی ام بود. به دلیل اینک ه صاحب فرزند دختر شدم و یکی از قطعاتم بعنوان بهترین قطعه مردمی انتخاب شد که این خودش بسیار برای من لذت بخش بود و قدم موفقی برای من محسوب می شد. فعالیت خوبی هم داشتم در دو آلبوم کار کردم یکی از آلبوم ها بصورت کامل تنظیم ، ملودی و میکس و مستر  قطعاتش برعهده ی من است که برای «مبین رسایی» عزیز است و این آلبوم هم در اوایل تابستان منتشر خواهد شد.
 
 
از نظر شما جایگاه فعلی موسیقی ایران چطور است ؟
به نظر من نسبت به امکانات و شرایطی که داریم بسیار خوب فعالیت کرده ایم و امیدوارم بتوانیم پیشرفت های بیشتری داشته باشیم چون موسیقی نامحدود است و هی چوقت به اتمام نمی رسد.  هر روز می تواند بهتر از دیروز باشد و من روند موسیقی ایران را رو به رشد میبینم چون نوازنده هایی که من می شناسم و می بینم بسیار نوازندگان با استعدادی هستند و ما می توانیم جایگاه فعلی خودرا تغییر دهیم .
 
 
یک کلمه در مورد هرکدام از هنرمندانی که نام می برم، بگویید.
یاشار خسروی : نوازنده ای بسیار بروز
امیر میلاد نیکزاد : نوازنده ی بسیار با استعداد
فرزاد فرزین : خواننده ی باهوش
زانیار خسروی : پسر بسیار خوب
مهدی مقدم : زلال مثل آب !
حرف آخر …
 تشکر میکنم از شما که همیشه پیگیر کارهای موزیسین ها هستید و از ما حمایت می کنید و تشکر می کنم از همسرم و همین طور سال جدید را به مردم و دوست داران موسیقی تبریک می گویم و انشالله سالی شاد را در کنار خانوادشان داشته باشند.
منبع : اختصاصی موسیقی پارس
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شیوا در تاریخ 1394/01/10 و 12:06 دقیقه ارسال شده است

متشکرمشکلک

این نظر توسط yas banoo.A در تاریخ 1394/01/09 و 15:51 دقیقه ارسال شده است

ممنون_عالی بود


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین ترانه سرای آلبوم شخصی از نظر شما
    از بین تیزر های آلبوم فرزاد فرزین کدام یک را بیشتر میپسندید؟
    از بین 14 تا ترک البوم شخصی کدام را بیشتر می پسندید؟
    .....

     توجه:لطفا از مرورگر فایر فاکس استفاده نمایید

    .........................................

     تمام حقوق اين وب سايت و مطالب آن متعلق به فرزاد فرزین ویدئو مي باشد و کپی برداری از مطالب تنها با ذکر آدرس این سایت مجاز است

    ........................................

           دانلود تیزر شلیک HD

    ..................................

    دانلود تیزر شخصی با کیفیت HD

    آمار سایت
  • کل مطالب : 935
  • کل نظرات : 1140
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 768
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 688
  • بازدید ماه : 3,258
  • بازدید سال : 27,470
  • بازدید کلی : 803,100