loading...
اخبار موزیک ایران
ADMIN بازدید : 189 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (2)

شوخی

متن ترانه شوخی از فرزاد فرزین :

تو یه چیزی داری که دیوونشم

کاری کردی بیخیال همه شم

آخه من با همه ی برو بیا

نتونستم از پس تو بر بیام

دوسم داری دوست دارم

من یه لحظه از تو چشم بر نمی دارم

من هوای تو رو دارم

سر تو با کسی شوخی ندارم

تو تو تو دل منو بردی

منو از رو بردی

میدونی تو تو تو دل منو بردی

چی سرم آوردی تو

بدون من جایی نری

هیچ کجا تنهایی نری

میدونی تو تو تو دل منو بردی

♫♫♫

منکه اصلا نفهمیدم چطور شد

شوخی شوخی قلب من مال تو شد

تو میتونی که با من بمونی و

مگه بهتر از من دیدی کسی و

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط dokhtare aftab در تاریخ 1392/07/02 و 21:40 دقیقه ارسال شده است

لااااااااایگشکلک

این نظر توسط wizard eyes در تاریخ 1392/06/30 و 11:36 دقیقه ارسال شده است

مــــــــــر30 شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین ترانه سرای آلبوم شخصی از نظر شما
    از بین تیزر های آلبوم فرزاد فرزین کدام یک را بیشتر میپسندید؟
    از بین 14 تا ترک البوم شخصی کدام را بیشتر می پسندید؟
    .....

     توجه:لطفا از مرورگر فایر فاکس استفاده نمایید

    .........................................

     تمام حقوق اين وب سايت و مطالب آن متعلق به فرزاد فرزین ویدئو مي باشد و کپی برداری از مطالب تنها با ذکر آدرس این سایت مجاز است

    ........................................

           دانلود تیزر شلیک HD

    ..................................

    دانلود تیزر شخصی با کیفیت HD

    آمار سایت
  • کل مطالب : 935
  • کل نظرات : 1140
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 768
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 218
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 508
  • بازدید ماه : 1,867
  • بازدید سال : 26,079
  • بازدید کلی : 801,709